Svečano otvorene FONklame – sledi edukativni deo festivala
Povezane objave
Deveti po redu festival marketinga FONklame otvoren je pred punom salom bioskopa Cineplexx, a posetioci su uživali u najboljim reklamama i stand up nastupu Filipa Ugrinovića.
S obzirom na to da je festival humanitarnog karaktera, sav prihod od ulaznica za Veče reklama otišao je fondaciji Podrži život.
FON-ov centar za razvoj karijere poziva sve studente Beogradskog univerziteta koje interesuje marketing da se prijave za učešće na edukativnom delu festivala.
Prijave su otvorene do srede, 16. marta u ponoć na sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.
Predavanja će se realizovati u subotu, 19. marta na Fakultetu organizacionih nauka, a za učešće na ovom delu festivala delegati će dobiti sertifikat.
Na edukativnom delu festivala o video kao trendu digitalnog oglašavanja govoriće ekipa Dnevnjaka, Dragan Varagić i Vladimir Ćosić.
Osim toga, deo programa čini i panel diskusija na temu “Video reklama VS reklama na televiziji” u kojoj će učestvovati: Danilo Dabić – Zvoganj, Predrag Simić, Aleksandra Garić, Petar Vasić i Vladimir Marković Looney.
Za sve one koji ne žele da slušaju predavanja i panel diskusiju, FONklame sadrže i takmičarski deo u kom će se takmičiti timovi od četiri studenta koji će za zadatak imati da reše studiju slučaja koju zadaje modni studio Click.
Glavna nagrada za pobednike takmičenja je stručna praksa, a prijavljivanje za ovaj deo programa otvoren je do 18. marta na sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.
Za više informacija posetite sajt FON-ovog centra za razvoj karijere, a pratite i zvaničnu Facebook stranicu festivala FONklame, kao i Twitter nalog FON-ovog centra za razvoj karijere.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*