Regionalno takmičenje iz automatike

22/03/2016 14:02

Udruženje studenata elektrotehnike Evrope – Istek, Lokalni komitet Beograd, organizuje besplatnu stručni radionicu mladim i perspektivnim budućim inženjerima.

SIM(P)ATIC PLC + challenge 2016 je radionica na kojoj će studenti imati priliku za detaljniji uvid u problematiku sa kojom se inženjeri susreću u industrijskoj automatizaciji.

Učesnici su studenti završnih osnovnih i master studija Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu.

10356461_10206162063554812_717381346_n

Na radionicu se mogu prijaviti studenti koji imaju iskustva u radu sa PLC-ovima, bilo akademske ili praktične primene, a najboljih 30 studenata, koji će biti podeljeni u 10 ekipa, međusobno će se takmičiti.

Radionica se sastoji od dva dela:

prvi deo se tiče teorijskog znanja – učesnici će slušati predavanja dve nedelje od strane profesora sa Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu i predstavnika iz kompanije Simens Srbija.

drugi deo se sastoji od praktičnog zadatka koji će svim učesnicima dodeliti predavači, a timovi će imati četiri nedelje da ga urade.

PromocijePLC+3

Najbolje tri ekipe sa ovog takmičenja plasiraju se na regionalno takmičenje koje se održava u Zagrebu.

Ovaj projekat je nastao prošle godine u Zagrebu, takođe u organizaciji Isteka. Ove godine radionica dobija i regionalni karakter – uključivanjem tri grada u projekat: Beograd, Zagreb i Ljubljana.

Po tri najbolja tima iz svakog grada sastaće se 10. juna u Zagrebu gde će se održati finalno regionalno takmičenje. Biće proglašen pobednik iz svakog grada koji će dobiti vredne nagrade.

Radionica nudi mogućnost teorijske nadogradne znanja o radu sa programabilnim logičkim kontrolerima (PLC), ali i mogućnost usavršavanja istih na praktičnom zadatku.

Cilj radionice je da se studenti što bolje pripreme za rad u poslovnom okruženju, a u saradnju na ovom projektu uključeni su Elektrotehnički fakultet Univerziteta u Beogradu i kompnija Simens Srbija.

22/03/2016 14:02

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments