Nacionalni model studentske prakse predstavljen na Pravnom fakultetu u Beogradu

21/02/2018 14:15

Nacionalni model studentske prakse predstavljen na Pravnom fakultetu u Beogradu

Nacionalni model studentske prakse čiji je cilj da mladi steknu praktična znanja i iskustva i budu obučeni za tržište rada predstavljen je studentima na Pravnom fakultetu u Beogradu.

Državni sekretar u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Vladimir Džamić rekao je da se resorno Ministarstva zalaže da praksa bude obavezna za sve studente u Srbiji.

“Kad smo razmišljali o tome kako je najbolje napraviti Nacionalni model studentske prakse, uzor nam je bio primer saradnje lokalne samouprave i univerziteta u Srbiji i zaista moram da kažem da je BG praksa najbolji model takve saradnje koji postoji u Srbiji”, naveo je Džamić.

Pomoćnik ministra za dualno i preduzetničko obrazovanje i vaspitanje Gabrijela Grujić poručila je studentima da je prošlo vreme čekanja na posao, da se posao danas kreira.

“Naš zadatak je da kreiramo obrazovnu politiku koja će omogućiti da se tokom osnovnih studija uporedno usavršavate, kako u pogledu disciplina i oblasti kojima se bavite, tako i da razvijate preduzetničke veštine bez kojih stečeno znanje ne može postati deo šireg razvojnog sistema, korisnog kako za vas, tako i za celo društvo”, naglasila je Grujićeva.

Menadžer Grada Beograda Goran Vesić istakao je da je program BG prakse program koji Grad Beograd sprovodi već osam godina u saradnji sa Centrom za karijere Univerziteta u Beogradu. Kroz tu praksu, precizirao je Vesić, do sada je prošlo 1800 studenata sa 26 fakulteta i oko 250 mentora.

“Desetak studenata je nakon prakse ostalo kod nas da radi, ali problem sa BG praksom je što moramo da stvorimo uslove da više studenata nakon prakse ostanu da rade u Skupštini grada Beograda. U Gradu trenutno imamo nedostatak kadrova, pogotovo mladih, jer je administracija sve starija i zaista je neophodno da uključimo što više mladih”, naveo je Vesić.

21/02/2018 14:15

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments