Deveti po redu “Case Study Show” u Beogradu
Povezane objave
Studentska organizacija ESTIEM LG beograd organizuje “Case Study Show 2015”, projekat koji se održava deveti put u Beogradu.
Ovogodišnji takmičarski projekat “Case Study Show” održava se na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu 13. i 14. marta.
Na ovaj način pružena je prilika svim studentima da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema komanija koje učesvuju u ovom projektu.
Na prvom danu takmičenja biće prezentovane studije gde će timovi od četiri takmičara predstaviti svoja rešenja. Studije slučaja zadaju pratneri projekta – AirSerbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic i Devana na srpskom ili engleskom jeziku.
Za timove koji budu imali najbolje rešenje studije slučaja koja im je zadata određene su nagrade – prakse, potencijalno zaposlenje, poseta kompniji i mnoge druge.
Učesnici ovog takmičenja mogu učestvovati na Creative Room gde se rešavaju kraći zadati problemi iz prakse ostalih pratnera “Case Study Show” projekta – Erste banka i Telekom.
Drugi dan je određen za Speed Dating, gde će studetni imati priliku da se predszave svim kompanijama partnerima projekta i ostanu zapamćeni po svojoj ideju na unapred određenu temu.
U toku dva dana, koliko traje “Case Study Show”, u holu fakulteta studenti će imati priliku da se upoznaju i razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV.
Prijava za takmičenje traje do 22. februara.
Više informacija nalazi se OVDE.
Izvor: Novosti
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*