Praksa u agenciji ChinaESL u Pekingu

11/06/2014 17:55

Praksa u agenciji ChinaESL u Pekingu

Global Talent je program stručnih praksi u inostranstvu koji studentima i diplomcima pruža priliku za profesionalno iskustvo i lični razvoj u multikulturalnom okruženju radom u kompanijama i institucijama širom sveta. U sklopu programa izdvajamo praksu u agenciji ChinaESL u Pekingu, prestonici Kine.

Zbog rastuće ekonomije i konkurentnosti kompanija na inostranom tržištu, u Kini se sve više prepoznaje potreba za znanjem engleskog jezika. ChinaESL je agencija koja omogućava učenje i usavršavanje engleskog jezika onima kojima je to znanje neophodno, povezujući ih sa inostranim predavačima.

Proteklih par godina, ChinaESL je omogućila da čak 6.000 predavača iz inostranstva prenesu znanje deci u školma i zaposlenima u različitim kompanijama. Praksa podrazumeva predavanje engleskog jezika u školama, ali i rad na multikulturalnom povezivanju između Srbije i Kine, prezentovanjem svoje zemlje i tradicije.

Tokom rada, kod samog studenta podstiče se razvoj predavalačkih i prezentacionih veština, komunikacionih veština i jezika, kao i profesionalni početak predavačke karijere implementiranjem neformalnih metoda učenja i kreiranjem jedinstvenog okruženja za učenje za mlade ljude. U okviru stručne prakse obezbeđen je radni prostor, kao i kompjuter sa pristupom internetu.

Radno vreme: 09:00h-17:00h, 40h nedeljno
Plata: 900$
Trajanje prakse: od 6 do 12 meseci

Uslovi prijave za praksu:

  • Studenti i diplomci do 30 godina
  • Znanje engleskog jezika

Ukoliko želite da se dodatno informišete o ovoj ili sličnim praksama, kao i da se prijavite za istu, to možete učiniti popunjavanjem prijave na sajtu.

Nakon prijavljivanja, bićete kontaktirani u narednih par dana.

Sve informacije možete dobiti i preko sledećeg kontakta:

Dunja Ilić
Potpredsednik za globalni program stručnih odlazećih praksi
Lokalna kancelarija Beogradska Bankarska Akademija
069/3187878
[email protected]

11/06/2014 17:55

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments