Literatura za prijemni na Stomatološkom fakultetu

12/02/2016 09:49

Literatura za prijemni na Stomatološkom fakultetu

Na Stomatološki fakultet Univerziteta u Beogradu mogu se upisati kandidati koji su završili srednju medicinsku školu ili gimnaziju, nakon uspešno položenog prijemnog ispita.

Prijemni ispit se sastoji od polaganja testova iz predmeta biologija i hemija.

Za pripremu za polaganje testa iz biologije potrebna literatura je:

  • Biologija za I razred gimnazije i poljoprivredne škole, izdanje 2005 ( 7-75 str.) Nada šerban, Mirko Cvijan, Radiša Jančić
  • Biologija za III razred gimnazije priprodno matematičkog smera – izdanje 2004 ( 26-32 i 69-223 str.) Radovir Konjević, Gordana Cvijić, Jelena Đorđević, Nadežda Nedeljković
  • Biologija III za III razred medicinske i veterinarske škole (21-60 i 71-92 str.) Dragoslav Marinković, Marko Anđelković, Ana Savić, Vukosava Diklić
  • Biologija za IV razred gimnazije prirodno-matematičkog smera – izdanje 2005 ( 9-220 str. osim 67-69 str. – veštačka selekcija i oplemenjivanje biljaka i životinja) Dragana Cvetković, Dmitar Lakušić, Gordana Matić, Aleksandra Korać, Slobodan Jovanović

Za pripremu za polaganje testa iz hemije potrebna literatura je:

  • Rakočević M, Hormat R: Hemija (opšta) za I razred gimnazije prirodnog smera i zdravstvene struke, Zavod za udžbenike, 1988-2013 (str: 13-16, 28-75, 87-99, 108-132)
  • Rajić S: Hemija (neorganska) za II razred gimnazije prirodnog smera i zdravstvene struke, Zavod za udžbenike, 2011-2013 (str: 13-21, 25-38, 45-56, 70-72, 80-94, 102-117, 124-137, 141-155, 164-172, 180-184, 193-195, 201-202, 215)
  • Stojiljković A: Hemija (organska) za III razred gimanzije prirodnog smera i medicinske škole, Zavod za udžbenike, 1989-2013 (str: 17-23, 30-43, 47-57, 64-66, 76-85, 94-112, 119-159, 166-174)
  • Petrović J, Velimirović S: Hemija (biohemija) za IV razred gimnazije prirodno-matematičkog i opšteg smera, Zavod za udžbenike, 1993-2013 (str: 7-24, 31-45, 49-71)
12/02/2016 09:49

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments