Na koji način organizovati svoje vreme?

26/03/2020 13:56

Na koji način organizovati svoje vreme?

Vreme u kom živimo je sve brže i iziskuje maestralnu sposobnost organizovanja vremena, u kom pažnje neće zafaliti nikom. Bez obzira na trud, čini se da vremena najmanje imamo za sebe, najviše za posao, a nakon toga za porodicu. Na koji način možemo imati vremena za sve u jednom danu koji traje samo 24 časa, a biti produktivni i ispunjavati svoje obaveze?

Sektori po velikim kompanijama obraćaju veliku pažnju na organizovanje vremena, a u onlajn svetu možete pronaći pregršt besplatnih saveta o tome. 

Ukoliko želite da budete sigurni u svoje napredovanje, vrlo lako ćete naći kavalitetne časove Time Managament-a (upravljanja vremenom), jer je to jedna od caki koja fali gotovo svakom čoveku, bilo da je ceo dan na svom poslu, ili je kod kuće sa svojom porodicom koja iziskuje rad, takođe, ali i posvećivanje.

Za 57 godina života imamo pola miliona sati na raspolaganju. Šta možemo da uradimo sa ovom informacijom?

Tehnički, život nam je mnogo lakši nego što je bio našim roditeljima Mnogo teškog, dosadnog ili fizičkog posla rade mašine, ali iz nekog razloga, umesto da imamo više vremena, mi smo sve zaposleniji. Kako je to moguće?

Jedan od razloga za ovako poražavajuću činjenicu je to što smo spontano postali mobilni.

Na koji način da pomognemo sebi? Sledi nekoliko karakterističnih saveta.

  • Svi vam govore da nosite rokovnik i sve zapisujete? U pravu su!
  • Rasporedite sve aktivnosti kako bi zaista imale svoj početak i kraj, a ne da sve stoje na listi „završiti danas“,
  • Ne izbegavajte pauze – bićete zahvalni na popijenoj kafi sa prijateljicom i na tih 30 minuta relaksacije,
  • Navikavajte se da nakon buđenja planirate dan,
  • Razmišljajte o rezultatima koje želite da postignete bar pet minuta pred važan poslovni poziv,
  • Ukoliko radite od kuće, znak „ne ometaj“ biće vaše sveto pismo kada bi trebalo da se potpuno posvetite poslu,
  • Ne morate svima da se javite na telefon,
  • Društvene mreže oduzimaju previše našeg vremena dnevno – svedite ih na minimum, osim ako nisu sredstvo poslovne komunikacije,
  • Na kraju, ali najbitnije – upamtite da ne možete uvek sve uraditi (pareto princip kaže da 20% svih stvari koje radimo u životu, ili na poslu, ili u emotivnim odnosima donosi 80% rezultata).
26/03/2020 13:56

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments