Kako uskladiti obaveze kada radite i studirate
Povezane objave
Ukoliko tokom studija odlučite da radite, obaveze koje vas sustižu je teško ispuniti. Poslušajte savete psihologa koji će vam pomoći da uskladite sve zadatke.
1. Napravite plan za celu nedelju
Veoma je važno da uspostavite prioritete i da se dobro organizujete. U slučaju studiranja i rada, nema mesta prokrastinaciji. Označite rokove i pridržavajte se plana koji ste prethodno napravili.
2. Gledajte veću sliku
Ukoliko vam uhvati nervoza ili depresija zbog prevelike količine posla, osvrnite se na to šta ste tokom tog dana produktivno uradili. To će vam pomoći da budete motivisaniji.
3. Tajming je sve
Važno je dda razumete sebe i svoje sposobnosti. Mnogo posla, bez pauze, dovodi do smanjenja produktivnosti. Zato, bilo koju obavezu da imate, ostavite dovoljno vremena i za sebe.
4. Stil učenja
Dosad ste već shvatili koji je način učenja za vas najbolji. Ukoliko vam neki predmet teško ide, obratite pažnju na to da ostavite vremena da ga dobrano savladate. Uz to, izbalansirajte između poslovnih i fakultetskih obaveza.
5. U redu je ako ne stignete sve
Naravno, na kraju dana treba imati u vidu da niko da nas nije superjunak i da jednostavno ne možemo sve obaveze da uradimo, naročito ako ih imamo puno. Nemojte zbog toga da stvarate dodatni stres, već prihvatite da jednostavno nešto niste stigli da uradite.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*