Novo “odelo” Jutjuba
Povezane objave
Nakon 12 godina, najpopularniji servis za razmenu video sadržaja promenio je izgled, ali i logo.
Logo Jutjuba je promenjen, a reč “tube” nije više izvojena crvenim okvirima. Pored toga, dizajn stranice je izmenjen, a prema rečima odseka za dizajn Jutjuba kažu da je prvobitna ideja bila da se ukine crveni “play” znak. Međutim, ovo dugme postalo je zaštitni znak Jutjuba, te je na kraju ostavljen.
Inače, Jutjub su u San Brunu, Kalifornija, osnovala tri bivša radnika kompanije Pejpal, sredinom februara 2005. godine. U oktobru 2006. godine, Gugl je objavio da je kupio kompaniju za 1,65 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Šta su studirali direktori velikih svetskih kompanija?
Uskoro USB standard duplo veće brzine
Viber: Novim ažuriranjem - nova opcija
Na današnji dan rođen Aleksandar Grejam Bel
Nove opcije na Viber-u: Poboljšana grupna komunikacija
Pametniji i napredniji Google Photos
Zatvor kao kazna za prepisivanje
Studentima zabranjeni ručni satovi
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*