Novo “odelo” Jutjuba
Povezane objave
Nakon 12 godina, najpopularniji servis za razmenu video sadržaja promenio je izgled, ali i logo.
Logo Jutjuba je promenjen, a reč “tube” nije više izvojena crvenim okvirima. Pored toga, dizajn stranice je izmenjen, a prema rečima odseka za dizajn Jutjuba kažu da je prvobitna ideja bila da se ukine crveni “play” znak. Međutim, ovo dugme postalo je zaštitni znak Jutjuba, te je na kraju ostavljen.
Inače, Jutjub su u San Brunu, Kalifornija, osnovala tri bivša radnika kompanije Pejpal, sredinom februara 2005. godine. U oktobru 2006. godine, Gugl je objavio da je kupio kompaniju za 1,65 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Pronađen četvrti natpis iz biblijskog Kraljevstva Judeje
Fotografija od 1000 godina
Knjige su hladni, ali pouzdani prijatelji
Univerzitet u Juti: Stipendije za igrače takmičarskih video igara
Šta je sve novo na Instagramu?
Pronađeni ostaci Aleksandra Velikog?
Drastične izmene na Snapchat-u
Uskoro dugo očekivana opcija na WhatsApp-u!
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*