Novo “odelo” Jutjuba
Povezane objave
Nakon 12 godina, najpopularniji servis za razmenu video sadržaja promenio je izgled, ali i logo.
Logo Jutjuba je promenjen, a reč “tube” nije više izvojena crvenim okvirima. Pored toga, dizajn stranice je izmenjen, a prema rečima odseka za dizajn Jutjuba kažu da je prvobitna ideja bila da se ukine crveni “play” znak. Međutim, ovo dugme postalo je zaštitni znak Jutjuba, te je na kraju ostavljen.
Inače, Jutjub su u San Brunu, Kalifornija, osnovala tri bivša radnika kompanije Pejpal, sredinom februara 2005. godine. U oktobru 2006. godine, Gugl je objavio da je kupio kompaniju za 1,65 milijardi dolara.
Pogledajte još:
"Staklena plaža" u Kaliforniji
Od sada ćete uvek znati gde je vaš telefon
Zablude u koje veruju ljubitelji igara na sreću
8 veoma korisnih aplikacija za fotografije
Facebook: Novi način gledanja video sadržaja
Kada je nebo brojalo najviše aviona?
Novi format fotografija - u 360 stepeni - od sada i na Fejsu!
Šestomesečna priprema sendviča od 1.500 dolara
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*