Novo “odelo” Jutjuba
Povezane objave
Nakon 12 godina, najpopularniji servis za razmenu video sadržaja promenio je izgled, ali i logo.
Logo Jutjuba je promenjen, a reč “tube” nije više izvojena crvenim okvirima. Pored toga, dizajn stranice je izmenjen, a prema rečima odseka za dizajn Jutjuba kažu da je prvobitna ideja bila da se ukine crveni “play” znak. Međutim, ovo dugme postalo je zaštitni znak Jutjuba, te je na kraju ostavljen.
Inače, Jutjub su u San Brunu, Kalifornija, osnovala tri bivša radnika kompanije Pejpal, sredinom februara 2005. godine. U oktobru 2006. godine, Gugl je objavio da je kupio kompaniju za 1,65 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Da li je po zdravlje opasnija cigareta ili nargila?
Nove opcije na Viber-u: Poboljšana grupna komunikacija
Facebook i Microsoft za univerzalni pristup internetu
Društvene mreže za snove, bogataše i komšije
Šta označava "YKK" na rajfešlusu?
Nove opcije za Viber desktop
YouTube koji ne skreće pažnju
Ovo su najstariji vicevi na svetu!
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*