Novo “odelo” Jutjuba
Povezane objave
Nakon 12 godina, najpopularniji servis za razmenu video sadržaja promenio je izgled, ali i logo.
Logo Jutjuba je promenjen, a reč “tube” nije više izvojena crvenim okvirima. Pored toga, dizajn stranice je izmenjen, a prema rečima odseka za dizajn Jutjuba kažu da je prvobitna ideja bila da se ukine crveni “play” znak. Međutim, ovo dugme postalo je zaštitni znak Jutjuba, te je na kraju ostavljen.
Inače, Jutjub su u San Brunu, Kalifornija, osnovala tri bivša radnika kompanije Pejpal, sredinom februara 2005. godine. U oktobru 2006. godine, Gugl je objavio da je kupio kompaniju za 1,65 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Predstavljen mobilni telefon koji radi bez baterija!
Da li je Tviter prevaziđena društvena mreža?
Simboli - moćni oblici koji su menjali svet!
Na današnji dan donet Srpski građanski zakonik
Najveća nesreća u istoriji planinarstva
Koliko vredi, a koliko košta novi Samsung Galaxy S7?
Staklene plaže u Kaliforniji
Pustinja sa belim peskom
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*