Novo “odelo” Jutjuba
Povezane objave
Nakon 12 godina, najpopularniji servis za razmenu video sadržaja promenio je izgled, ali i logo.
Logo Jutjuba je promenjen, a reč “tube” nije više izvojena crvenim okvirima. Pored toga, dizajn stranice je izmenjen, a prema rečima odseka za dizajn Jutjuba kažu da je prvobitna ideja bila da se ukine crveni “play” znak. Međutim, ovo dugme postalo je zaštitni znak Jutjuba, te je na kraju ostavljen.
Inače, Jutjub su u San Brunu, Kalifornija, osnovala tri bivša radnika kompanije Pejpal, sredinom februara 2005. godine. U oktobru 2006. godine, Gugl je objavio da je kupio kompaniju za 1,65 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Ove stvari štetno utiču na mobilni telefon
Obilazak Pariza za 3 minuta
Zašto Britanci stalno pričaju o vremenu?
Šta znači - biti kulturan?
Da li je po zdravlje opasnija cigareta ili nargila?
Predstavljen novi Samsung Galaxy S7
Nova kamera Ozo je budućnost virtualne realnosti
Facebook uvodi nešto što niko ne voli!
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*