Da li je Fejsbuk postao pase?
Povezane objave
Poznato je da je velika nevolja društvenih mreža, pad posete, odnosno napuštanje i gašenje profila.
Mesecima unazad najveća društvena mreža Fejsbuk suočava se sa negativnim posledicama.
Mladi napuštaju Fejsbuk?
Istraživanje koje je sprovela američka organizacija Pew Research Center, otkrilo je koliko su se stavovi ispitanika promenili nakon niza skandala koji su zadesili kompaniju Fejsbuk. Zbog uticaja na američke predsedničke izbore 2016.godine i drugih problema, pokrenuta je kampanja “Delete Facebook” ili u prevodu “Obriši Fejsbuk”.
Rezultati sprovedenog istraživanja pokazali su da su brojni skandali imali značajne posledice na to kako se ljudi odnose prema Fejsbuku.
Tokom protekle godine, 54 odsto ispitanika promenilo je postavke privatnosti, 42 odsto napravilo je pauzu od korišćenja Fejsbuka, dok je 26 odsto obrisalo ovu aplikaciju. Suma sumarum, 74 odsto korisnika ove društvene mreže, preduzelo je bar jednu od ovih aktivnosti.
Mlađe osobe bile su sklonije preduzimanju ovih akcija. Naime, 44 odsto ispitanika starih između 18 i 29 godina tvrdi kako je obrisalo aplikaciju za Fejsbuk.
Istraživanje je sprovedeno na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država. Rezultati pokazuju da je ugled Fejsbuka pretrpeo ozbiljan udarac, posebno među mladima.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*