Društvene mreže za snove, bogataše i komšije
Povezane objave
Društvene mreže su prva asocijacija za Instragram ili Fejsbuk, u zavisnosti kojoj generaciji pripadate. Ali, uz ove dve podjednako se koriste Twitter, Linkedin, Youtube, Pinterest, Google Plus.. Međutim, u svetu postoji još gotovo 300 onih koje kod nas nisu doživele veliki uspeh.
Društvene mreže su oblik svakodnevne privatne ili poslovne komunikacije, odnosno potrebe su savremenog čoveka. Kako kažu istraživanja, društvena povezanost i osećaj pripadnosti zajednici je u ljudskoj prirodi i predstavlja potrebu, koja se nije promenila u poslednjih 10.000 godina.
U vremenu tehnologije ta potreba se iskazuje pomoću lajkova i interakcije sa pripadnicima istog, ali i različitog društva. Što je osoba popularnija, to joj je osećaj povezanosti i pripadnosti veći. Dok, s druge strane, kada se ne dobije očekivani broj lajkova, to može izazvati negativne emocije i strah od odbacivanja. A to je, kažu stručnjaci, posledica “rada” mozga, koji konstantno procenjuje pripadamo li negde ili ne.
Upravo ovim se vode i tvorci društvenih platformi. No, da li će se društvene mreže koristiti za ličnu promociju ili zbog potrebe za povezivanjem u vremenu fizičkih distanci na osobi je da odluči. Jedno je sigurno da ih ima toliko da svako može izabrati društvenu mrežu koja mu najviše odgovara.
pročitajte još i : Postoji 4 tipa Internet korsnika, a koji si ti?
U nastavku predstavljamo listu društvenih mreža za koje mnogi nisu znali.
Qzone – najpopularnija društvena mreža u Kini. Od svog nastanka 2005. godine, pa do danas, izbrojala je više od 655 miliona naloga.
Weibo – još jedna mreža iz Kine. Sa više od 300 miliona naloga, a najviše podseća na Tviter.
Taringa! – najpopularnija društvena mreža u španskom govornom području i najprisutnija je u Argentini. Predstavlja miks Redita i Tvitera i ima oko 75 miliona registrovanih korisnika.
Odnoklassniki – druga najpopularnija mreža kojom se služe Rusi. Ova društvena mreže, pre svega, služi za povezivanje studenata. Sa preko 200 miliona registrovanih naloga popularna je još i u Ukrajini, Rumuniji, Jermeniji, Gruziji, Uzbekistanu i Iranu.
Mixi – je japanska društvena mreža koja je vrlo je slična Fejsbuku, a zamišljena je za interakciju sa bliskim prijateljima i članovima porodice. Ovu mrežu ne mogu da koriste oni koji nemaju registrovan broj telefona u Japanu.
Xing – je poslovna društvena mreža, slična LinkedInu, ali za nemačko govorno područje. U Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj, registrovano je oko 14 miliona naloga.
Facenama – je iranska verzija Fejsbuka, ali nisu poznati podaci o njoj kao ni koliko je ljudi koristi.
Cloob – je takođe iranska društvena mreža, namenjena onima koji ne mogu da pristupe Fejsbuku, Tviteru ili Gugl plusu, zbog državne cenzure.
Tagged – njegova osnovna svrha je upoznavanje sa novim ljudima, kako stoji u opisu te društvene mreže. Izgledom podseća na MySpace i broji oko 300 miliona naloga.
Specijalizovane društvene mreže
Behance – ova mreža je namenjena kreativcima (dizajnerima, ilustratorima, arhitektama…), tačnije onima koji žele da prezentuju svoj rad u okviru portfolia.
Line for Heaven – društvena mreža koja je namenjena vernicima. Na ovoj društvenoj mreži okupljaju se ljudi koji, nakon što ispovede svoje grehe, dobijaju određene bodove.
Nextdoor – društvena mreža za povezivanje komšija. Cilj Nextdoora je da se komšije zbliže radi očuvanja bezbednosti u kvartu, lakšeg i bržeg pronalaska posla …
REMCloud – društvena mreža za snove. Na toj platformi ljudi opisuju snove i tumače ih zajedno sa ljudima sličnim sebi.
Stache Passions – je namenjena ljudima sa brkovima i onima koji vole taj detalj na licima ljudi.
Affluence – društvena mreža za bogataše. Članstvo u ovoj društvenoj mreži određuju primanja korisnika, te tako ne može se biti član, ako isti godišnje zarađuje manje od 135.000 evra bruto.
Bonton kao uslov za korišćenje mreže
Nova društvena mreža – Telepath osmišljena je kao platforma bez nasilja, govora mržnje i zloupotrebe. Ova mreža fokus stavlja na ljubaznost. Takođe, zamišljena je i kao platforme na kojoj se lažne vesti ne mogu distribuirati. Iako, do danas nije društvena mreža nije uspela da dođe do gore pomenutih ciljeva, vreme će pokazati da li su isti dostižni.
Prilikom registracije na Telepath ostavlja se broj mobilnog telefona i ime. zanimljivo i ujedno velika različitost u odnosu na druge mreže je što sve na Telepath-u nestaje nakon 30 dana. Tako da ne postoji da neko pronađe nečiji status od pre, recimo, godinu dana. Time se sprečavaju zloupotrebe i eventualna omalovažavanja korisnika međusobno.
Takođe, ništa ne postaje viralno dok sadržaj ne odobri ljudski moderator. I najvažnije od svega je da Telepath ostaje u zatvorenoj beta verziji na neodređeno vreme. To praktično znači da vam treba pozivnica da “ulazak”.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*