Razvoj domaćeg digitalnog tržišta kroz obrazovanje

28/11/2013 15:38

U  novembru 2012. godine IAB Serbia je pokrenuo IAB Academy, edukativni projekat koji bi predstavnicima našeg tržišta pružio edukaciju u oblasti digitalnog oglašavanja i pomogao razvoj tog tržišta.

U tu svrhu okupljeni su domaći stručnjaci iz digitalne industrije, koji su znanje i iskustvo u oblasti digitalnog marketinga stekli na domaćem i stranim tržištima.

Od kad je ovaj projekat pokrenut, IAB Academy sertifikate je steklo više od 200 polaznika kurseva, iz 52 domaće kompanije.

 

Najveće interesovanje postoji za kurs ”Osnove digitalnog marketinga”, koji polaznike upoznaje sa funkcionisanjem digitalnih komunikacijskih kanala, i uči ih kako se oni koriste za ostvarivanje marketinških ciljeva.

 

Izraženo je i interesovanje za specijalističke kurseve, koji su koncipirani tako da bi sadašnje i buduće marketinške stručnjake obučili za  razvijanje i vođenje kampanja mobilnog marketina, predstavljanje i vođenje zajednica na društvenim mrežama, pozicioniranje oglasa na Google-u ili jačanje svesti o brendu kroz digitalne medije.

 

Broj polaznika koji je završio obuku pruža ohrabrenje da će digitalno okruženje u Srbiji nastaviti da se kontinualno razvija, kao što je to slučaj u prethodne 2 godine otkad IAB Serbia vrši procenu vrednosti u okviru godišnjeg Adex izveštaja.

 

Izvor: Press
28/11/2013 15:38

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments