Razvoj domaćeg digitalnog tržišta kroz obrazovanje
Povezane objave
U novembru 2012. godine IAB Serbia je pokrenuo IAB Academy, edukativni projekat koji bi predstavnicima našeg tržišta pružio edukaciju u oblasti digitalnog oglašavanja i pomogao razvoj tog tržišta.
U tu svrhu okupljeni su domaći stručnjaci iz digitalne industrije, koji su znanje i iskustvo u oblasti digitalnog marketinga stekli na domaćem i stranim tržištima.
Od kad je ovaj projekat pokrenut, IAB Academy sertifikate je steklo više od 200 polaznika kurseva, iz 52 domaće kompanije.
Izraženo je i interesovanje za specijalističke kurseve, koji su koncipirani tako da bi sadašnje i buduće marketinške stručnjake obučili za razvijanje i vođenje kampanja mobilnog marketina, predstavljanje i vođenje zajednica na društvenim mrežama, pozicioniranje oglasa na Google-u ili jačanje svesti o brendu kroz digitalne medije.
Broj polaznika koji je završio obuku pruža ohrabrenje da će digitalno okruženje u Srbiji nastaviti da se kontinualno razvija, kao što je to slučaj u prethodne 2 godine otkad IAB Serbia vrši procenu vrednosti u okviru godišnjeg Adex izveštaja.
Izvor: Press
Pogledajte još:
Usavršavanje mladih u Japanu
Program za srednjoškolce na PMF-u
Plaćena praksa u najboljoj kompaniji za razvoj video igara
Radionica "Jezička politika svakodnevnice"
Radionice za buduće studente FTN-a
Objavljene konačne rang liste na ETF-u
Najbrojniji inženjeri, najtraženiji trgovci
Međunarodna konferencija za nezaposlene održava se u aprilu
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*