Razvoj domaćeg digitalnog tržišta kroz obrazovanje
Povezane objave
U novembru 2012. godine IAB Serbia je pokrenuo IAB Academy, edukativni projekat koji bi predstavnicima našeg tržišta pružio edukaciju u oblasti digitalnog oglašavanja i pomogao razvoj tog tržišta.
U tu svrhu okupljeni su domaći stručnjaci iz digitalne industrije, koji su znanje i iskustvo u oblasti digitalnog marketinga stekli na domaćem i stranim tržištima.
Od kad je ovaj projekat pokrenut, IAB Academy sertifikate je steklo više od 200 polaznika kurseva, iz 52 domaće kompanije.
Izraženo je i interesovanje za specijalističke kurseve, koji su koncipirani tako da bi sadašnje i buduće marketinške stručnjake obučili za razvijanje i vođenje kampanja mobilnog marketina, predstavljanje i vođenje zajednica na društvenim mrežama, pozicioniranje oglasa na Google-u ili jačanje svesti o brendu kroz digitalne medije.
Broj polaznika koji je završio obuku pruža ohrabrenje da će digitalno okruženje u Srbiji nastaviti da se kontinualno razvija, kao što je to slučaj u prethodne 2 godine otkad IAB Serbia vrši procenu vrednosti u okviru godišnjeg Adex izveštaja.
Izvor: Press
Pogledajte još:
Nastavak protesta studenata: Okršaj studenata i uprave na Pravnom fakultetu
Studenti o studiranju u Južnoj Koreji
Lekarski pregled za useljavanje u dom
Otvorena vrata Univerziteta u Novom Sadu
Novi Sad: Raspored polaganja prijemnih ispita na Filozofskom fakultetu
Studenti dnevno spremaju 7.500 obroka za ugrožene
Na BU 390 predmeta polaže manje od 30 odsto studenata
Udovičić se zalaže za stipendije od 30.000 dinara






Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*