Razvoj domaćeg digitalnog tržišta kroz obrazovanje
Povezane objave
U novembru 2012. godine IAB Serbia je pokrenuo IAB Academy, edukativni projekat koji bi predstavnicima našeg tržišta pružio edukaciju u oblasti digitalnog oglašavanja i pomogao razvoj tog tržišta.
U tu svrhu okupljeni su domaći stručnjaci iz digitalne industrije, koji su znanje i iskustvo u oblasti digitalnog marketinga stekli na domaćem i stranim tržištima.
Od kad je ovaj projekat pokrenut, IAB Academy sertifikate je steklo više od 200 polaznika kurseva, iz 52 domaće kompanije.
Izraženo je i interesovanje za specijalističke kurseve, koji su koncipirani tako da bi sadašnje i buduće marketinške stručnjake obučili za razvijanje i vođenje kampanja mobilnog marketina, predstavljanje i vođenje zajednica na društvenim mrežama, pozicioniranje oglasa na Google-u ili jačanje svesti o brendu kroz digitalne medije.
Broj polaznika koji je završio obuku pruža ohrabrenje da će digitalno okruženje u Srbiji nastaviti da se kontinualno razvija, kao što je to slučaj u prethodne 2 godine otkad IAB Serbia vrši procenu vrednosti u okviru godišnjeg Adex izveštaja.
Izvor: Press
Pogledajte još:
Laboratorija znanja na novosadskom FTN
Studenti za izmenu Zakona o visokom obrazovanju
Šahovski turnir u Novom Sadu na Filozofskom fakultetu
"Zdravlje na meniju" - onlajn vodič za pametno mršavljenje
Podignite svoje akademsko znanje na viši nivo. Upis na master studije na FSU uskoro se zatvara!
Preliminarni rezultati na Filozofskom fakultetu
Ne zna se broj privatnih fakulteta
Univerzitet u Novom Sadu: Uskoro počinje drugi upisni rok!






Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*