Ovo je najvredniji svetski brend u 2018. godini!
Povezane objave
Najvredniji svetski brend u 2018. godini je Epl.
Naime, vrednost Epl-a je procenjena na 214,4 milijarde dolara.
Svetski brend 2018.
Vrednost Epl-a je za 16 procenata viša od prethodne godine.
Tradicionalnu rang listu svake godine objavljuje Interbrand.
Drugo mesto zauzeo je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, dok se na trećem mestu našao Amazon, koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.
Zatim slede Majkrosoft, koji je procenjen na 92,7 milijardi, Koka kola – 66,3 milijarde i Samsung, koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Slušalice koje se ne stavljaju na uši
8 veoma korisnih aplikacija za fotografije
Crni ekran smrti, treće oko i maske sa senzorima
Po uzoru na ostale: YouTube dobija chat opciju!
Šta bi bilo da Google ne postoji?
Facebook: Nema Dislike-a, ali ima...
Najneobičnija verzija "Zmijice"!
Microsoft priprema novi izgled Windows-a!
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*