Ovo je najvredniji svetski brend u 2018. godini!
Povezane objave
Najvredniji svetski brend u 2018. godini je Epl.
Naime, vrednost Epl-a je procenjena na 214,4 milijarde dolara.
Svetski brend 2018.
Vrednost Epl-a je za 16 procenata viša od prethodne godine.
Tradicionalnu rang listu svake godine objavljuje Interbrand.
Drugo mesto zauzeo je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, dok se na trećem mestu našao Amazon, koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.
Zatim slede Majkrosoft, koji je procenjen na 92,7 milijardi, Koka kola – 66,3 milijarde i Samsung, koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Bliži se kraj pametnim telefonima?!
Nova opcija na Instagramu za kompjutere
Na rubu veštačke inteligencije: Naučnici digitalizovali crva
Novi iPhone u mini verziji
Jutjub program za partnere i u Srbiji
Konačno - duže objave na Twitteru!
Nove opcije na Instagramu - kopija Snapchat-a?
Šta će sve imati Apple Watch?
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*