Ovo je najvredniji svetski brend u 2018. godini!
Povezane objave
Najvredniji svetski brend u 2018. godini je Epl.
Naime, vrednost Epl-a je procenjena na 214,4 milijarde dolara.
Svetski brend 2018.
Vrednost Epl-a je za 16 procenata viša od prethodne godine.
Tradicionalnu rang listu svake godine objavljuje Interbrand.
Drugo mesto zauzeo je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, dok se na trećem mestu našao Amazon, koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.
Zatim slede Majkrosoft, koji je procenjen na 92,7 milijardi, Koka kola – 66,3 milijarde i Samsung, koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Program koji prepoznaje osobu po kucanju po tastaturi!
Facebook isprobava potpuno drugačiji News Feed!
Novi Google uređaji!
Poseta Fejsbuku prepolovljena?
Nova desktop aplikacija - menja 14 starih!
Facebook: Nema Dislike-a, ali ima...
Facebook: Još brže do važnih informacija
Praznično Viber iznenađenje za sve korisnike!
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*