Ovo je najvredniji svetski brend u 2018. godini!
Povezane objave
Najvredniji svetski brend u 2018. godini je Epl.
Naime, vrednost Epl-a je procenjena na 214,4 milijarde dolara.
Svetski brend 2018.
Vrednost Epl-a je za 16 procenata viša od prethodne godine.
Tradicionalnu rang listu svake godine objavljuje Interbrand.
Drugo mesto zauzeo je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, dok se na trećem mestu našao Amazon, koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.
Zatim slede Majkrosoft, koji je procenjen na 92,7 milijardi, Koka kola – 66,3 milijarde i Samsung, koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Postaje li WiFi prošlost?
Jutjub program za partnere i u Srbiji
Uskoro prve serije na Facebook-u
Koja pitanja se najčešće postavljaju Google-u?
Šta bi se sve moglo videti Google-ovim sočivima?
Opcija koja od Facebook-a pravi veliku online prodavnicu!
Inovacije koje nam donosi 2015. godina
Kako napraviti gif od Jutjub snimka






Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*