Ovo je najvredniji svetski brend u 2018. godini!
Povezane objave
Najvredniji svetski brend u 2018. godini je Epl.
Naime, vrednost Epl-a je procenjena na 214,4 milijarde dolara.
Svetski brend 2018.
Vrednost Epl-a je za 16 procenata viša od prethodne godine.
Tradicionalnu rang listu svake godine objavljuje Interbrand.
Drugo mesto zauzeo je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, dok se na trećem mestu našao Amazon, koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.
Zatim slede Majkrosoft, koji je procenjen na 92,7 milijardi, Koka kola – 66,3 milijarde i Samsung, koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Nova opcija na Fejsbuku: Provera bezbednosti
Sat koji računa kad ćete umreti - sat smrti
Prvi domaći mobilni telefon napravljen na FTN-u
WhatsApp uvodi novu opciju u razmeni poruka
Waffle - Samsungova društvena mreža
Uskoro USB standard duplo veće brzine
8 veoma korisnih aplikacija za fotografije
Još lakša Google pretraga
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*