Regresiranje troškova prevoza za studente iz Inđije
Povezane objave
Studentima sa teritorije opštine Inđija biće regresirani troškovi prevoza u međumesnom saobraćaju za oktobar, novembar i decembar mesec.
Sve što treba jeste da studenti do 1. decemba prilože potrebnu dokumentaciju, kako bi dobili regres troškova iz budžeta AP Vojvodine.
Regresiranje troškova prevoza će dobiti studenti i studentkinje koji imaju prebivalište na području opštine Inđija, čije se školovanje plaća iz budžeta države i koji svakodnevno putuju na međumesnoj relaciji od mesta stanovanja do mesta na kom studiraju.
Takođe, regresiranje će biti omogućeno studentima koji prvi put upisuju godinu studija, koji nisu korisnici studentskog smeštaja niti koristnici studentskih stipendija i kredita.
Pored zahteva za regresiranje, studenti moraju dostaviti i ličnu kartu ili uverenje o prebivalištu, potvrdu sa visokoškolske ustanov o redovno upisanom semestru na teret budžeta, potvrdu da student nije korisnik smeštaja u studentskom centru, fotokopiju indeksa (samo prve dve strane i stranicu sa poslednjim overenim semestrom), dokaz o svakodnevnom putovanju i fotokopiju tekućeg ili štednog računa otvorenog na lično ime.
Zahtev za regresiranje troškova prevoza može se podneti najkasnije do 1. decembra Opštinskoj upravi Opštine Inđija – Odeljenju za društvene delatnosti.
Više informacija se može dobiti u Odeljenju za društvene delatnosti Opštinske uprave Opštine Inđija ili pozivom telefona na broj 022/561-322, lokal 127 ili 133.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*