Fakulteti.edukacija.rs – najposećeniji sajt za upis na fakultete!

27/09/2016 13:35

Fakulteti.edukacija.rs – najposećeniji sajt za upis na fakultete!

Fakulteti.edukacija.rs je najposećeniji portal posvećen visokoškolskom obrazovanju u Srbiji. Osim podataka o svim ustanovama namenjenim visokom obrazovanju, na našem portalu nalaze se i druge korisne informacije vezane za upis, pripremu za prijemni ispit, bodove za upis, ali i informacije iz drugih oblasti studentskog života.

Edukujemo naše posetioce – buduće i sadašnje studente – o vrstama i nivoima studija, vrstama diploma i ustanova, pomažemo im da iskoriste neke od mogućnosti koje se pružaju studentima kao što su korišćenje studentskih restorana i domova, stipendije i krediti, studentske ekskurzije i drugo.

Proglašeni smo za najbolji obrazovni sajt u 2015. godini od strane PC Press-a, a slično tome očekujemo i u 2016. godini, čemu u prilog ide i posećenost našeg portala.

nasa-posecenost-fakulteti

Samo u periodu upisa naš sajt posetilo je oko 500.000 korisnika uz blizu 1.500.000 pregledanih strana. Najviše su pretraživani podaci o pojedinačnim fakultetima, visokim školama i univerzitetima bilo da se radi o državnim, privatnim ili internacionalnim ustanovama.

Veliki broj naših posetilaca koristi usluge servisa “Savetnik za upis”, koji im je dostupan svakodnevno, za sva pitanja i nedoumice vezane za izbor fakulteta ili visoke škole. Stručni tim pedagoga svakodnevno pomaže budućim studentima da naprave pravi izbor.

Jedan od najposećenijih delova našeg portala je i deo namenjen prijemnim ispitima. Korisnici imaju mogućnost da se potpuno besplatno pripreme za polaganje prijemnih ispita, vežbanjem na online testovima koje smo im pripremili.

Sarađujemo sa preko 30 studentskih i omladinskih organizacija, a sve veći broj klijenata koji su neki od najprestižnijih fakulteta u zemlji, pokazuju da smo na pravom putu!

Zapratite nas na društvenim mrežama i budite uvek u toku sa svim aktuelnostima!

27/09/2016 13:35

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments