Facebook uvodi nešto što niko ne voli!
Povezane objave
Koliko vas iritiraju reklame, pogotovo u sred nekog sadržaja koji želite da gledate? Upravo je ovo ono što nas najviše nervira prilikom gledanja sadržaja na YouTube-u, a sada nas izgleda isto to očekuje i prilikom gledanja video-sadržaja na Facebook-u.
Naime, postoji mogućnost da će Facebook, sa ciljem da više zaradi, u sve video-sadržaje integrisati i reklamni sadržaj.
Prema statističkim podacima, korisnici na Facebook-u dnevno pregledaju više od 100 miliona sati video-sadržaja (!) zbog čega bi ova kompanija zaista mogla da ima velike, pre svega novčane, koristi ukoliko deo tog sadržaja budu i reklame.
U planu je uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklame u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.
Kompanija Facebook će u početku oglašivačima dati 55 odsto zarade od reklama – koliko nudi i YouTube svima koji se oglašavaju na ovoj platformi.
Ova opcija ubacivanja reklama u video-sadržaje koje korisnici gledaju ne bi trebalo da podrazumeva uključivanje reklama pre nego što se pokrene video-sadržaj, a testiranje će početi uskoro.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*