Navike koje bi mogle da vam budu korisne na poslu

12/06/2013 13:24

Iako se smatra da su inteligentniji i sposobniji ljudi produktivniji od ostalih, ključ efektivnosti se krije u navikama koje treba što pre, to bolje ubaciti u svakodnevnu rutinu.

Jedna od prvih stvari koje morate da uradite je da odvojite bitno od nebitnog i prestanete gubiti vreme.

Uvek se zapitajte da li vas zadatak približava ostvarenju cilja i da li ima dugoročnog uticaja na vaš život, da li je to najbolji način na koji bi trebalo da provedete vreme.

Ako je odgovor na to pitanje “da”, nastavite da ga obavljate, ako ne, možda je vreme da promenite prioritete. Mnogi pogrešno procenjuju vrednost zadataka koje imaju, pa na samom kraju radnog vremena ispadne kako je “promet veliki dok je zarada mala”.

Važno je i strateški rasporediti pauze. Biti produktivan ne znači konstantno raditi.

Povećavanje broja sati provedenih na poslu ne povećava nužno i količinu obavljenog posla – zapravo, produktivnost može opasti ispod proseka. S umorom pada koncentracija pa i produktivnost samim tim.

Uvek sebi postavljajte rokove za poslove koje planirate da odradite. Dakle sami sebi recite da ćete nešto obaviti za sat vremena, za dva sata ili tog trenutka. Postavljanje ovih rokova utabaće put ka što boljem obavljanju zadataka.

Svaki dan razmišljate i prisećajte se onoga što vas inspiriše da obavite posao. Kada pronađete motivaciju možete je iskoristiti kao podsticaj za što veću produktivnost.

Na radnom mestu uklonite sve što vam potencijalno može odvući pažnju.

Kad god se osetite neproduktivnim ili usporenim, u radno vreme ubacite kratku pauzu. Prošetajte ili razgovarajte sa kolegama, a kada se vratite bićete energičniji.

 

 

 

12/06/2013 13:24

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments