Facebook slavi 12. rođendan!

04/02/2016 12:50

Facebook slavi 12. rođendan!

Društvena mreža Facebook, jedna od najpopularnijih na celom svetu, danas je napunila 12 godina postojanja što može proslaviti sa više od milion aktivnih korisnika.

Istorija Facebook-a počela je pre 12 godina kada je Mark Zakerberg osmislio mrežu koja je u početku bila namenjena studentima Hardvarda – kako bi mogli međusobno da komuniciraju i razmenjuju korisne informacije.

Međutim, uskoro su i drugi univerziteti, srednje škole i kompanije želele da se priključe ovoj mreži, pa je broj korisnika brzo počeo da raste – a uključili su se i ljudi širom sveta.

Decembra meseca 2005. godine Facebook je koristilo 5,5 miliona ljudi, a osam godina kasnije – broj korisnika je skočio na 1,2 milijarde.

Ova društvena mreža je za 12 godina konstantno rasla i razvijala se, pa su se tako i opcije i mogućnosti koje je nudila svojim korisnicima znatno unapređene.

Upravo zahvaljujući promenama koje su pratile potrebe korisnika – Facebook je postala najpopularnija društvena mreža na svetu, na koju su se vremenom “ugledale” i druge društvene mreže.

Više od milijarde korisnika svakodnevno koristi Facebook za deljenje fotografija, dopisivanje, ali i informisanje.

A ovo su neke od manje poznatih činjenica o Facebook-u:

  • Svakog dana je na udaru hakera više od 600.000 profila na Facebook-u
  • Svoj Facebook profil možete prevesti na gusarski jezik
  • Prvi logo ove društvene mreže bila je slika Al Paćina
  • Korisnici pametnih telefona u proseku Facebook proveravaju 14 puta dnevno
  • Facebook je plave boje – jer je Mark Zakerberg daltonista a plavu boju najbolje prepoznaje
  • Na Facebook-u postoji oko 30 miliona profila koji pripadaju korisnicima koji su preminuli
  • Stanovnici Kine, Severne Koreje i Irana nemaju pristup Facebook-u
  • Korisnici Facebook-a mogu da blokiraju druge korisnike – sem Marka Zakerberga
  • Od celokupnog broja profila na Facebook-u oko 8,7 odsto njih je lažno
04/02/2016 12:50

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments