Subotica: Seminar za mlade “Strategije uspešnog učenja”

06/03/2016 12:36

Subotica: Seminar za mlade “Strategije uspešnog učenja”

Seminar za učenike srednjih škola i studente pod nazivom “Strategije uspešnog učenja” održava se u Omladinskom klubu “Skladište” u utorak i sredu, 8. i 9. marta od 19:30 do 21 čas.

Fondacija “Danilo Kiš” organizuje seminar, a učešće je besplatno.

Cilje je da se prenesu saznanja iz neurolingvistike i neuronauke i teorijskim postavkama transakcione analize o radu mozga, načinu pamćenja, kao i načinima motivacije i samomotivacije.

Program seminara vodi profesorka Moarina Balažev, doktorantkinja kognitivne lingvistike i edukantkinja transakcione analize sa višegodišnjim iskustvom rada u nastavi kao i drugim poslovnim sferama.

Broj polaznika je ograničen, pa je potrebno prijaviti se na vreme slanjem mejla na adresu
[email protected].

Polaznici i polaznice seminara imaće radnu skriptu koja prati predavanje i sadrži vežbe za praktično provežbavanje naučenog, uz propratnu prezentaciju, kao i materijale sa ključnim tezama koje mogu da ponesu sa sobom i služe se njima.

Veći deo seminara održava se kroz individualni rad.

Seminar “Strategije uspešnog učenja” organizuje prof. Marina Balažev u saradnji sa Fondacijom “Danilo Kiš” Subotica, a pod pokroviteljstvom Koordinacija za hrvatsku nastavu u Vojvodini.

Program seminara:

1. Principi i tehnike učinkovitog učenja

  • Mozak – kako učimo i pamtimo
  • Mentalne mape – učinkovita organizacija gradiva
  • Kako upamtiti više – učinkovito praćenje nastave
  • Čitanje s razumevanjem
  • Saradničko učenje

2. „Pokaži šta znaš”

  • Uspešno pisanje kontrolnih zadataka
  • Rešavanje treme pre ispita
  • Rešavanje treme od usmenog nastupa

3. Temelji lične organizacije

  • Zašto samorganizacija?
  • Organizacija rada
  • Psihologija lične organizacije

4. Korišćenje planera za uspešno učenje i studiranje

  • Uhvatite kradljivce vremena
  • Vreme kao prostor – korišćenje planera
  • Zaključak seminara
06/03/2016 12:36

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments