Ovo je najvredniji svetski brend u 2018. godini!
Povezane objave
Najvredniji svetski brend u 2018. godini je Epl.
Naime, vrednost Epl-a je procenjena na 214,4 milijarde dolara.
Svetski brend 2018.
Vrednost Epl-a je za 16 procenata viša od prethodne godine.
Tradicionalnu rang listu svake godine objavljuje Interbrand.
Drugo mesto zauzeo je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, dok se na trećem mestu našao Amazon, koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.
Zatim slede Majkrosoft, koji je procenjen na 92,7 milijardi, Koka kola – 66,3 milijarde i Samsung, koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Novi Lenovo pametni telefon - sa funkcijama koje ni jedan telefon još nema
Spoj inženjerstva i arhitekture u Novom Sadu
Google nudi rešenje za čekanje u redu
Novine na Viber-u
Najzabavniji pametni telefon - koji može da priča, igra, šeta...
Vilijam Šekspir je izmislio više od 1700 reči
Stigao je Microsoft Office 2019
Upozorenje za korisnike iPhone-a!
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*