Ovo je najvredniji svetski brend u 2018. godini!
Povezane objave
Najvredniji svetski brend u 2018. godini je Epl.
Naime, vrednost Epl-a je procenjena na 214,4 milijarde dolara.
Svetski brend 2018.
Vrednost Epl-a je za 16 procenata viša od prethodne godine.
Tradicionalnu rang listu svake godine objavljuje Interbrand.
Drugo mesto zauzeo je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, dok se na trećem mestu našao Amazon, koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego lane.
Zatim slede Majkrosoft, koji je procenjen na 92,7 milijardi, Koka kola – 66,3 milijarde i Samsung, koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Uskoro plaćanje za video sadržaje na Jutjubu
Google: Nove opcije za pretragu interneta
Servisi koji će raditi bez interneta na pametnim telefonima
Ovo je budućnost uređivanja fotografija!
Kafići za popravku telefona
Studenti ponovo nadmašili vodeće IT kompanije
U korak sa trendovima: Google izbacuje lozinke
Twitter testira nove funkcije
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*