Ove informacije ne treba da stoje na LinkedIn profilu
Povezane objave
Moderno društvo i digitalna era doveli su do toga da sve više ljudi stiče utisak o nekome na osnovu rezultata pretrage na Guglu.
Kada je u pitanju poslovna sfera, to se uglavnom odvija putem vašeg LinkedIn profila.
Razmislite dobro šta stavljate na ovu mrežu, jer će vas to pozicionirati u budućnosti.
Šta stoji na putu ka uspehu?
Ukoliko želite da zadivite nekog i dobijete pozitivne ocene, uklonite sve informacije koje mogu stajati na putu ka daljem uspehu.
Pogrešne ili nebitne potvrde
Smanjite opise veština, odnosno izbrišite one po kojima ne želite da vas prepoznaju. Stvar je u ličnom brendingu, u ovom slučaju, manje je više – bitno je da vas prepoznaju po jednoj stvari i tako vas identifikuju, a ne po hiljadu – kao da ste neodlučni. Od velike je važnosti lista veština koje su bitne za to ko ste i ko želite da budete. Potrudite se da prve tri veštine na listi to i govore.
Iskustvo koje ne odgovrara težnjama brenda
Ukoliko novi posao pripada sasvim drugačijoj sferi od prethodnih iskustava, iako je važno prikazati napredak u karijeri, smestite svo prethodno iskustvo u zasebnu grupu pod nazivom “karijerni početak”, na primer.
Loše fotografije
Fotografije koje postavljate na profil moraju biti kvalitetne i odgovarajuće, kako biste pokazali da ste profesionalni i da vam je bitno kako se predstavljate. Neka u fokusu bude samo vaša faca, izbegavajte fotografiju celog tela.
Pisanje treće osobe
Svaki sažetak na mrežama ovakvog tipa, pišemo sami. Zato ga pišite u prvom licu, jer na taj način stvarate vezu između vas i čitalaca.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*