Nova kamera Ozo je budućnost virtualne realnosti

26/04/2016 16:21

Nova kamera Ozo je budućnost virtualne realnosti

Otkad je Nokia najavila svoju najnoviju 360° kameru za virtualnu realnost po imenu Ozo, mnogi holivudski režiseri su se zainteresovali za njenu primenu, a kompanija je nedavno najavila partnerstvo sa kompanijom Disney koje bi moglo da bude obećavajuće. Kao rezultat te saradnje, Disney-jevi režiseri će koristiti ovu kameru istovremeno reklamirajući njene sposobnosti.

Iz kompanije Disney kažu da su jako uzbuđeni što će sarađivati sa kompanijom kao što je Nokia u istraživanju sposobnosti virtualnih kamera na filmskom platnu.

Kamera Ozo u filmskoj industriji

Saradnja između ove dve kompanije je već počela pošto je Disney iskoristio kameru Ozo za promotivnu kampanju filma „The Jungle Book“ (Knjiga o džungli). Za početak je napravljen video intervju sa režiserom Džonom Fovreom i ekipom filma pomoću ove neverovatne kamere. Ista ta kamera je upotrebljena da snimi filmsku ekipu na premijeri filma u Los Anđelesu.

Iz kompanije Nokia navode da je ovo tek početak primene kamere Ozo, kao i da bi ona mogla da se koristi i za snimanje Marvelovih filmova ili Zvezdanih ratova pošto su oni takođe u vlasništvu kompanije Disney.

Iako iz kompanije Nokia nisu hteli da otkriju buduće planove kompanije Disney, otkriveno je da se kamera Ozo trenutno koristi za snimanje scena iza kulisa najnovijih filmova.

Snimak – 360°

360° snimci su postali jako popularni proteklih meseci otkad su YouTube i Facebook uveli ovaj format. Nokia je čak najavila sposobnosti striminga uživo pomoću kamere Ozo, ali i moguće partnerstvo sa audio kompanijom Steinberg koja će dodatno poboljšati potencijal kamere i njenu primenu.

Naravno, razgovara se i o širenju linije proizvoda, a Nokia planira i saradnju sa mušterijama u cilju poboljšanja sposobnosti kamere Ozo. Iz kompanije nisu naveli kada se očekuje puštanje uređaja u javnost, ali kažu da će se na tržištu pojaviti uskoro.

26/04/2016 16:21

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments