Back to homepage

Visoka škola strukovnih studija za vaspitače – Šabac

Adresa: Dobropoljska 5, Šabac
Telefon: 015/342-171
Email: [email protected]

Škola vuče korene još od 1920. godine kada se osnovalo pedagoško odeljenje pri gimnaziji. Pedagoško odeljenje potom prerasta u Podrinsku učiteljsku školu koja će 1972. godine prerasti u Pedagošku akademiju. Potom se 1993. godine formira Viša škola za obrazovanje vaspitača, ona je reformisana školske 2007/08, godine i od tada ima akreditovane programe koji su usklađeni sa Bolonjskom deklaracijom. Nastava se odvija na dva niova studija kroz: osnovne strukovne i specijalističke strukovne studije.

POMOĆ PRI IZBORU FAKULTETA ILI VISOKE ŠKOLE

Ne znate šta da upišete ili želite da se prebacite na drugi fakultet? Portal Edukacija, pomaže vam pri izboru fakulteta kroz test profesionalne orijentacije. Takođe, posredujemo prilikom prebacivanja sa jednog na drugi fakultet ili visoku školu.

DETALJNIJE

OSTVARI POPUST NA ŠKOLARINU I DO 20%!

Ostvarite popust na školarinu prilikom upisa privatnog fakulteta ili visoke škole i uštedite i do 20%. Sačuvajte vreme i novac, a brigu o upisu prepustite nama. Ustanove sa kojima sarađujemo su najbolje privatne obrazovne ustanove u zemlji!

DETALJNIJE

ŽELIŠ DA STUDIRAŠ U INOSTRANSTVU?

Ukoliko ste se odlučili da studije nastavite u inostranstvu, za to postoji posebna procedura, a naš stručni tim će biti uz vas tokom celog procesa. Pomažemo vam u pripremi dokumentacije, posredujemo prilikom upisa, pomažemo u odabiru fakulteta.

DETALJNIJE

SMEROVI - VISOKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA ZA VASPITAČE

PRIJEMNI ISPIT I USLOVI UPISA - VISOKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA ZA VASPITAČE

TESTOVI ZA PRIJEMNI - VISOKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA ZA VASPITAČE

BROJ MESTA - VISOKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA ZA VASPITAČE

KONAČNE I PRELIMINARNE RANG LISTE IZ PRETHODNIH GODINA

***Napomena: Ukoliko mislite da postoji neka greška u navedenim informacijama molimo Vas da nas obavestite preko kontakt forme.

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments