Back to homepage

Visoka poljoprivredna škola strukovnih studija – Šabac

Adresa: Vojvode Putnika 5b, Šabac
Telefon: 015/344-580
Email: [email protected]

Visoka poljoprivredna škola strukovnih studija u Šapcu nastala je od Više poljoprivredne škole koja je formirana 1960. godine. Tokom svog postojanja kroz školu su prošli razni studenti sa prostora bivše Jugoslavije, ali i iz dalekih zemalja kao što su Sudan, Nigerija, Jordan, Irak. Osnovna misija škole je obrazovanje visokostručnog kadra u oblasti poljoprivrede, kao i konstantno podizanje kvaliteta nastave. Studijski programi usklađeni su sa Bolonjskom konvencijom. Nastava se odvija na dva nivoa studija kroz osnovne strukovne i specijalističke strukovne studije.

POMOĆ PRI IZBORU FAKULTETA ILI VISOKE ŠKOLE

Ne znate šta da upišete ili želite da se prebacite na drugi fakultet? Portal Edukacija, pomaže vam pri izboru fakulteta kroz test profesionalne orijentacije. Takođe, posredujemo prilikom prebacivanja sa jednog na drugi fakultet ili visoku školu.

DETALJNIJE

OSTVARI POPUST NA ŠKOLARINU I DO 20%!

Ostvarite popust na školarinu prilikom upisa privatnog fakulteta ili visoke škole i uštedite i do 20%. Sačuvajte vreme i novac, a brigu o upisu prepustite nama. Ustanove sa kojima sarađujemo su najbolje privatne obrazovne ustanove u zemlji!

DETALJNIJE

ŽELIŠ DA STUDIRAŠ U INOSTRANSTVU?

Ukoliko ste se odlučili da studije nastavite u inostranstvu, za to postoji posebna procedura, a naš stručni tim će biti uz vas tokom celog procesa. Pomažemo vam u pripremi dokumentacije, posredujemo prilikom upisa, pomažemo u odabiru fakulteta.

DETALJNIJE

SMEROVI - VISOKA POLJOPRIVREDNA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA

PRIJEMNI ISPIT I USLOVI UPISA - VISOKA POLJOPRIVREDNA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA

BROJ MESTA - VISOKA POLJOPRIVREDNA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA

KONAČNE I PRELIMINARNE RANG LISTE IZ PRETHODNIH GODINA

***Napomena: Ukoliko mislite da postoji neka greška u navedenim informacijama molimo Vas da nas obavestite preko kontakt forme.

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments