5 saveta za lakši život

22/06/2018, 14:17

5 saveta za lakši život

Uvek je vreme za brigu o telu, zdravlju i duhu. Fizička aktivnost i zdrava ishrana daju rezultate, jer povoljno utiču na zdravlje.

Kako voditi brigu o zdravom umu i na koji način se izobriti sa nervozom i stresom, otkriva nam stručnjak i psiholog Džon Dafi.

Kako poboljšati mentalno zdravlje

Pomirite se sa emocijama

Stručnjaci smatraju da su mnoge nesposobnosti, fizičke i mentalne, rezultat neprihvatanja emocija. Emocije se uglavnom “skrivaju pod tepih”, umesto da se prihvate i prožive. Na ovaj način dolazi do skupljanja emocija i stvaranja emotivnog tereta, koji će se na kraju “izliti” u vidu depresije. Psiholog Džon Dafi veruje da osoba utroši više energije u skrivanje emocija, nego što bi utrošila ukoliko bi ih prihvatila. Za zdrav duh i um, preporučuju se otvorene emocije.

Ko riskira, profitira

Šta je važno u svakodnevnici? Rutina i navika. Vodite računa da u istima ne zaglibite. S vremena na vreme, potrebno je preuzeti rizik. Postavite sebi izazov i rizikujte, tako ćete sami sebe testirati. Dafi navodi da preuzimanje određenog rizika može biti zdravo i korisno.

Sve se dešava upravo sada

Ne razmišljajte o stvarima koje su se dogodile. Prošlost je prošlost, zato nema razloga da “lupate glavu”, tako samo možete naškoditi sebi, a ne možete ništa promeniti. Živite u sadašnjosti i energiju trošite na nju.

Smeh je pola zdravlja

Nemojte sve ozbiljno shvatati, probajte da se opustite. Ne budite kategorični i oštri prema životu. Uživajte. Istraživanje koje sproveo Dafi, pokazuje da se deca smeju oko 200 puta dnevno, dok se odrasli u proseku, smeju samo 15 puta.

Budite zahvalni

Sve u životu se svodi na zahvalnost. Ukoliko vaš pogled na svet bude takav, mnogo toga u vašem životu će se promeniti. Stručnjaci savetuju sastavljanje spiska stvari zbog kojih smo zahvalni i to svakog jutra, a takva navika povoljno će uticati na raspoloženje.

Povezane objave

22/06/2018, 14:17

Komentari:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*