Novo “odelo” Jutjuba
Povezane objave
Nakon 12 godina, najpopularniji servis za razmenu video sadržaja promenio je izgled, ali i logo.
Logo Jutjuba je promenjen, a reč “tube” nije više izvojena crvenim okvirima. Pored toga, dizajn stranice je izmenjen, a prema rečima odseka za dizajn Jutjuba kažu da je prvobitna ideja bila da se ukine crveni “play” znak. Međutim, ovo dugme postalo je zaštitni znak Jutjuba, te je na kraju ostavljen.
Inače, Jutjub su u San Brunu, Kalifornija, osnovala tri bivša radnika kompanije Pejpal, sredinom februara 2005. godine. U oktobru 2006. godine, Gugl je objavio da je kupio kompaniju za 1,65 milijardi dolara.
Pogledajte još:
Dajem smartfon za ovcu - neobična trgovina u Kini
Pravilna ishrana = tri obroka?
Otkrivena crna rupa 12 milijardi puta veća od Sunca
Da li je Tviter prevaziđena društvena mreža?
Nova opcija na Instagramu za kompjutere
Šta su studirali direktori velikih svetskih kompanija?
Na današnji dan preminula kraljica Elizabeta I
Senzacija na internetu: Nova aplikacija za obradu fotografija
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*