Marketinška debata stručnjaka i studenata – “12 stolica”

17/11/2014, 11:32

Marketinška debata stručnjaka i studenata – “12 stolica”

Cilj regionalne aktivacione platforme “12 stolica” jeste da okupi stručnjake iz različitih oblasti kako bi sa najboljim studentima razgovarali o najbitnijim temama iz njihove profesije.

Prva debata u Srbiji organizovaće se na temu marketinga i komunikacija, a počinje danas u 17 sati.

O najzanimljivijim temama će sa studentima razgovarati dizajner Slavimir Stojanović, zatim Sreten Radović, advertajzing menadžer kompanije Ringier Axel Springer, kao i direktor marketinga TV Prva Aleksandar Radoš, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Henkel Jelena Šarenac, marketing lider kompanije IBM Ana Petonjić i direktorka produkt marketinga kompanije VIP Nataša Kažić.

Na platformi će se razgovarati o raznim temama, a neke od njih su spremnost za usvajanje novina, razmišljanje van zadatih formi, pronalaženje inspiracije, o tome da li je marketing postao dosadan i kako ga menjati, kao i o potrebnim promenama u svetu marketinga.

Naziv “12 stolica” platforma je dobila jer na njoj pored šest stručnjaka učestvuje i šest najtalentovanijih studenata koji će biti izabrani na osnovu najzanimljivijeg pitanja iz oblasti marketinga koje postave putem društvenih mreža, a kontaktiraće se svi koji prođu užu selekciju na komisiji.

Moderator debate biće Olivera Kovačević, voditeljka i novinarka, a svi učesnici debate će na kraju dobiti sertifikate.

Izvor: 24 sata

17/11/2014, 11:32

Komentari:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*