Deveti po redu “Case Study Show” u Beogradu

20/02/2015, 13:59

Deveti po redu “Case Study Show” u Beogradu

Studentska organizacija ESTIEM LG beograd organizuje “Case Study Show 2015”, projekat koji se održava deveti put u Beogradu.

Ovogodišnji takmičarski projekat “Case Study Show” održava se na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu 13. i 14. marta.

Na ovaj način pružena je prilika svim studentima da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema komanija koje učesvuju u ovom projektu.

Na prvom danu takmičenja biće prezentovane studije gde će timovi od četiri takmičara predstaviti svoja rešenja. Studije slučaja zadaju pratneri projekta – AirSerbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic i Devana na srpskom ili engleskom jeziku.

Za timove koji budu imali najbolje rešenje studije slučaja koja im je zadata određene su nagrade – prakse, potencijalno zaposlenje, poseta kompniji i mnoge druge.

Učesnici ovog takmičenja mogu učestvovati na Creative Room gde se rešavaju kraći zadati problemi iz prakse ostalih pratnera “Case Study Show” projekta – Erste banka i Telekom.

Drugi dan je određen za Speed Dating, gde će studetni imati priliku da se predszave svim kompanijama partnerima projekta i ostanu zapamćeni po svojoj ideju na unapred određenu temu.

U toku dva dana, koliko traje “Case Study Show”, u holu fakulteta studenti će imati priliku da se upoznaju i razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV.

Prijava za takmičenje traje do 22. februara.

Više informacija nalazi se OVDE.

Izvor: Novosti

20/02/2015, 13:59

Pretraga

ANKETA

Gde pronalazite informacije o upisu u srednju školu/fakultet?
Baner ALUM 2