Deseti Case Study Show

03/03/2016, 09:26

Deseti Case Study Show

Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd organizuje deseti po redu “Case Study Show” koji će se održati na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije – od 10. do 12. marta.

Case Study Show je manifestacija takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim, ambicioznim i motivisanim studentima da zakorače u svet realnog poslovanja i da svoje znanje primene u praksi.

Projekat pruža priliku studentima svih fakulteta Univerziteta u Beogradu da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica.

Studenti svih fakulteta mogu da 10. i 11. marta posete Fakultet organizacionih nauka, gde će se održati Company Fair – mini sajam zapošljavanja koji će studentima pružiti mogućnost da razgovaraju sa predstavnicima kompanija učesnica i ostave svoju biografiju radi mogućnosti poseta kompaniji, razgovora za posao ili potencijalnog zaposlenja.

4

Prva dva dana projekta održaće se na Fakultetu organizacionih nauka, kada će se održati prezentacije Business Case-a, a takmičari, podeljeni u timo, prezentovaće svoje rešenje prethodno zadatih studija slučaja od strane zlatnih partnera – Air Serbia, Mercator, Devana Technologies, Japan Tobacco Internacional, Roche, Coca-Cola Hellenic i Mozzart – na srpskom i engleskom jeziku.

Svoje rešenje će takmičari prezentovati u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade.

Paralelno sa Business Case-om održaće se i Case Room, gde će učesnici moći da na kreativan način reše kraći poslovni problem iz prakse srebrnih partnera – Opel Srbija, Delhaize Serbia i Telekom Srbija, kao i svih zlatnih partnera.

Učesnici u timovima od po tri člana imaju dva sata na raspolaganju da reše mini studije slučaja, nakon čega će prezentovati svoja rešenja predstavnicima kompanija.

5

Treći dan projekta održaće se u Narodnoj banci Srbije i biće namenjen za Speed Dating koji pruža priliku svim zainteresovanim studentima da se kroz formu kratkih intervjua predstave vodećim kompanijama na domaćem tržištu.

Pored zlatnih i srebrnih partnera, učesnici će biti u prilici da se predstave i bronzanim partnerima – EY, Opticus, TeleSign.

Projekat okuplja oko sebe mlade ljude različitih veština i interesovanja, koji su spremni da zajedničkim snagama u timskom radu dođe do najboljeg rešenja.

Za više informacija možete posetiti zvanični sajt ESTIEM ili poslati mejl na adresu jelena.milovic@estiem.org.

03/03/2016, 09:26

Pretraga

ANKETA

Gde pronalazite informacije o upisu u srednju školu/fakultet?
Baner ALUM 2